Прилагане на образователна стая на загадките в интердисциплинарен урок по изобразително изкуство и математика

Приложението на интердисциплинарния подход в учебния процес има потенциала да постави учениците в среда, в която усвояването на учебното съдържание е вълнуващо преживяване, помага им да откриват и преодоляват трудности заедно, насърчава ученето и развива критичното и аналитично мислене.
В статията се разглежда приложението на метода Стая на загадките в интердисциплинарен урок по изобразително изкуство и математика. Представена е педагогическа практика за интегриране на теми от областта на изобразителното изкуство и математиката, осъществяване на междупредметна връзка в контекста на Стая на загадките.
Описана е интердисциплинарна игра, която обединява задачи от различни предметни области в рамките на единпроект. Този подход позволява на учениците да приложат знанията си в разрешаването на конкретен проблем, да разпознават и изграждат връзки между отделните дисциплини, както и да затвърдят знанията си.